Dokumentalny film z 2005 roku o amerykańskiej subkulturze rowerzystów w reżyserii Anthonego Howarda oraz Jacoba Septimusa. Dokument między innymi wspomina się początki ruchu Masy Krytycznej w Brooklynie w Nowym Jorku oraz Minneapolis w stanie Minnesota w USA. Większość dokumentu jednak opowiada o rywalizacji dwóch klubów rowerowych zrzeszających wszelkiej maści anarchistów oraz artystów: Black Label Bicycle Club oraz Happy Fuck Clown Club. Narratorem jest reżyser Anthony Howard, który bezskutecznie starał się o członkostwo w Black Label Bicycle Club. Członkowie i miłośnicy klubów spędzają wspólnie czas bawiąc się, organizując masy krytyczne, dyskutując, konstruując dziwne rowery, pojedynkując się na tall bike, albo po prostu bawiąc się, także biorąc narkotyki, pijąc na umór, i robiąc głupie kawały i dowcipy na poziomie Jackass.
Film był prezentowany w Museum of Modern Art w Nowym Jorku oraz był nominowany do nagród na festiwalach Planete Doc Review w 2007 roku, oraz Slamdance w 2006 roku.
Hasła powiązane